Рубрика: Հորինուկ

Հովհաննես Թումանյան

Հովհաննես Թումանյան

•Հովհաննես Թումանյանը մեծ գրող է, նա ծնվել է փետրվարի տասննինին 1869 թվականին, նա ունեցել է 10 երեխա 6 աղջիկ 4 տղա։ Թումոնյանի տղաների անուներն են, Մուշեղ, Համլիկ, Արտավազդ և Արեգ իսկ աղջիկներինը Աշղեն, Անի, Անուշ, Սեդա, Թամար, Նվարդ։ Թումանյանը ունեցել է 10000 գիրք, 2000-ը տվել է իր ընկերներ բայց նրանք չեն վերադարձրել։ Նա փոքր հասակից սկսել է գրել տարբեր հեքիաթներ, բանաստեղծություններ և պոյեմներ։

Իմ սիրած կերպարը

Իմ սիրած կերպարը աղջիկն է, որովհետև աղջիկը գեղեցիկ էր։

Հարցեր հերոսներին

•Անխելք մարդ ինրու՞ ծառի տակից չհանեցիր ոսկիները։

•Եթե անխելք չլինեի ծառի տակից ոսկիները կհանեիյ։

•Գեղեցիկ աղջիկ ինչու՞ ես տխուր։

•Ինչպես տխուր չլինեմ որովհետև միայնակ եմ։

•Գայլ ինչու՞ ես դու սոված։

•Երբ անխելք մարդ գտնեմ ուտեմ սոված չեմ մնա։

•Ծառ ինչու՞ ես դու չորանում։

•Իմ արմատների տակ ոսկի կա երբ հանեմ կկանաչեմ։

•Աստված ինչու՞ ես դու բարի։Որովհետև սիրում եմ մարդկանց։

Նամակ անխելք մարդուն

Անխելք մարդ ինչու չլսեցիր Աստծու խորհուրդները։

Իմ հորինված ավարտը

•Անխելք մարդը գնում էր Աստծու մոտ, հանդիպեց աղբյուրին։

•Աղբյուրը հարցրեց ուրես ես գնում։

•Գնում եմ Աստծու մոտ որ բողոքեմ։

•Մի բան էլ ես ասեմ փոխանցիր Աստծուն, մի աղբյուր կա որը միշտ ցամաք է։

Оставьте комментарий